HEFRA
MEUBELSTOFFEERDERIJ
Mijn account | Hoe te bestellen
Nog geen klant? Particulier | Bedrijf
Winkelmandje
artikelen € 0.00 + verzendkosten
informatie » algemene voorwaarden
algemene voorwaarden

Artikel 1: Definities
Meubelstoffeerderij Hefra is een vennootschap onder firma en staat ingeschreven bij kamer van koophandel onder nummer: 29026300. Het BTW nummer: NL807427445B01. In deze algemene voorwaarden wordt verstaan welke van toepassing zijn voor onze webshop tussen klant en verkoper.

Verkoper:
- Meubelstoffeerderij Hefra V.O.F.
Klant:
- Degene die de aankoop doet.
Producten:
- De goederen welke vermeld staan in deze webshop.

Artikel 2: Algemeen
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk product wat bij ons in de webwinkel zichtbaar is, de inhoud en de nakoming van alle tussen de Klant en de Verkoper gesloten overeenkomsten. Indien zich tussen partijen een situatie voordoet die niet in deze algemene voorwaarden geregeld is, dient de situatie te worden beoordeeld naar de geest van deze algemene voorwaarden. Indien Verkoper niet steeds strikte naleving van deze algemene voorwaarden verlangt, betekent dit niet dat de bepalingen daarvan niet van toepassing zijn, of dat Verkoper in enigerlei mate het recht zou verliezen om in andere gevallen de stipte naleving van de bepalingen van deze voorwaarden te verlangen. Verkoper behoudt zich het recht voor de Algemene Voorwaarden te wijzigen en/of aan te vullen.

De aangegeven kleuren welke in de webshop staan aan gegeven zijn op kleur gelijk maar geven geen garantie dat de kleur via het beeldscherm van de klant het zelfde zijn als wat de daadwerkelijke kleur is bij direct oog contact. Voor het zien van de kleur in echtheid dient de klant zich te wenden tot de werkplaats voor bezichtiging of kunnen knipstaaltjes worden aangevraagd met een max. aantal van 3 stuks.

Artikel 3: Prijs/Verzend en administratiekosten
Dit zijn de verzend en administratiekosten welke worden aangeven tijdens de bestelprocedure. Verzendingen naar het buitenland d.w.z. België, Luxemburg en Duitsland, worden alleen verwerkt via online betalingen.

Bestellingen worden altijd aan de deur aangeboden. Mocht de bestelling niet worden aangenomen, om wat voor reden dan ook, waarna deze weer retour komt bij Hefra meubelstoffeerderij, dan wordt de bestelling geannuleerd. Het aankoop bedrag wordt dan retour gestort min het bedrag verzendkosten.

Verkoper behoud het recht om bestellingen niet uit te voeren of dit op een later tijdstip te doen als facturen niet of buiten de aangegeven termijn online, of anderzijds worden overgemaakt. De opdracht voor verzending van de artikelen worden aangeboden aan Rijnlanden Pakketten B.V. en is voor eigen risico van de klant. Verkoper draagt over de verzendingen de eventuele schade tijdens verzendingen geen enkel risico.

Om producten bij ons op te komen halen behoort ook tot de mogelijkheden. U kunt kiezen in het bestelsysteem voor afhalen. Via het bestel systeem kunt u via uw eigen bank de rekening vooraf betalen. Via de mail word u op de hoogte gehouden wanneer uw bestelling klaar ligt. Hierbij word gevraagd om een uitgeprint factuur mee te nemen. Zonder factuur inzicht zal er niet over gegaan worden tot overhandigen van goederen. Er worden geen verzendkosten bij afhalen in rekening gebracht.

Artikel 4: Betaling
Via het online betaalsysteem word u doorverbonden naar de bank naar keuze. Indien u wenst om op later tijdstip of datum te betalen is dat mogelijk. Echter onthoud de verkoper de bestelling totdat het factuur van de bestelling is voldaan. Na 14 dagen de bestelling niet voldaan te hebben word de bestelling geannuleerd. Bij het nader inzien van de bestelling kan deze alsnog besteld worden. U dient dan contact op te nemen met de verkoper via mail of per telefoon. Bij rembours betaling kunt u de betaling verrichten via de de bezorgdienst. De spullen worden direct aan u overhandigd.

Artikel 5: Levering
De levertijd streef is binnen 7 werkdagen en is indicatief. Overschrijding van de leveringstermijn geeft de Klant geen recht op schadevergoeding of claim. Indien de bezorging door tijdelijk toedracht vertraagt vanwege producten die niet voorradig zijn of om andere redenen vertraging ondervindt, ontvangt de koper hiervan binnen 7 werkdagen bericht. Bij uitblijven van berichtgeving in uiterlijk 14 dagen, heeft de klant in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.

Stofbestellingen worden, indien wij deze stoffen niet op voorraad hebben rechtstreeks vanuit de groothandel naar u verzonden. Dit gaat via het vervoersbedrijf DHL.

Leveringen buiten Nederland: Verkoper levert alleen goederen in België, Luxemburg en Duitsland.

Artikel 6: Eigen risico
Gebruik van artikelen (zoals bv. verzorgingsproducten of anders) worden door de koper gebruikt op eigen risico. De verkoper kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor schade of anderzijds ontstaan door fout gebruik van geleverde producten.

Artikel 7: Retour
Goederen die bij ons zijn aangekocht, kunnen niet zomaar worden teruggenomen of geruild daar waar sprake is van maatwerk. Goederen die bij ons zijn aangekocht, kunnen niet zomaar worden teruggenomen of geruild bij reeds in gebruik genomen goederen welke de zicht termijn breed hebben overschreden met tenminste een termijn van 1 maand na facturatie alsmede waar gesproken word over garantierecht. Voor meubelstoffen geldt dat een knip staaltje kan worden aangevraagd, zodat de kleur van te voren kan worden bekeken. Bij stofleveringen kan altijd sprake zijn van geringe kleurafwijkingen, door bv verschillende verfbaden.

Indien buiten de bovengenoemde voorwaarden het product niet in orde blijkt te zijn, kunt u zich beroepen op de wettelijke 14 daagse afkoelperiode welke inhoud dat u het pakket terug kunt sturen. Neem hiervoor eerst altijd contact op met de verkoper voor de juiste instructies. De verkoper kan dan een melding maken voor eventuele omruiling of een retour factuur aanmaken voor terugstorting.

Mocht zich een situatie voordoen buiten deze voorwaarden of het valt naar geest in deze voorwaarden en de klant wil het bespreekbaar maken, dient de klant altijd eerst contact op te nemen met de Verkoper alvorens de klant overgaat tot het versturen van het retourspakket.

voorwaarden stoffeerwerken

Opdrachten stoffeerwerk.
Opdrachten voor stoffeerwerk worden afgesproken via de mail,telefoon en/of in de werkplaats. In de werkplaats wordt een opdracht bevestiging opgesteld en door beide partijen ondertekent. De afspraak is dan gemaakt, echter binnen redelijke termijn kan hiervan nog worden afgeweken door zowel de koper als de verkoper.Dan wordt voor zover dat nodig is een nieuw opdrachtenformulier opgesteld.
De koper en de verkoper hebben het recht een opdracht te anuleren binnen 24 uur na de gemaakte afspraak.

Bestellingen per mail dienen duidelijk te worden omschreven.
Levering van bestellingen per mail dienen vooruit betaald te worden incl. verzendkosten. (zie Afrekenen stoffeerwerk.)

Levering / verwerking stoffen.
Hefra werkt uitsluitend met stoffen die bij Hefra meubelstoffeerderij zijn afgenomen. Het is dus niet mogelijk dat de klant de meubels of kussens laat bekleden met stoffen of materialen die elders zijn afgenomen.
De stoffen die in de categorie opruiming worden aangeboden zijn dermate laag geprijsd dat ze uitsluitend voor uw eigen gebruik zijn.
Dat wil zeggen dat wij geen opdrachten aannemen met stoffen uit deze categorie.

Levering stoffeerwerk.
Wij staan garant voor het door ons geleverde werk betreffende meubels gestoffeerd in onze werkplaats. D.w.z. dat als er fouten c.q. klachten zijn omtrent de stoffering , met uitzondering van de stof,er altijd naar gekeken zal worden en indien nodig verandert of vervangen. Op meubelstoffen geven wij geen garantie. Het collectiegoed valt onder het K.I.M. keurmerk, zodat (indien er klachten of problemen zijn) er vanuit de groothandel gekeken zal worden of uw klacht gegrond is. Onze meubelstoffeerderij staat helemaal buiten de klacht. De aanbiedingsstoffen zijn dermate geprijsd, dat er geen verdere actie zal worden ondernomen indien er een klacht is.

Afrekenen stoffeerwerk.
De opdrachten dienen in de werkplaats (of op locatie indien de meubels bij u afgeleverd worden), bij aflevering, contant of per pin betaald te worden. Overschrijven van het factuurbedrag kan alleen als dit van te voren is afgesproken.
Opdrachten voor stoffeerwerk, afgesproken per mail, dienen vooraf betaald te worden middels een met de mail verzonden voorlopige factuur.
Zodra de betaling van deze factuur is ontvangen zal Hefra de opdracht uitvoeren en verzenden.

Tussenpersonen.
Met ingang van 10-07-2011 is besloten niet meer te werken via tussenpersonen. Werk wordt uitsluitend afgesproken / geleverd direct aan de klant. Dit geld uiteraard alleen voor stoffeerwerk vanuit onze werkplaats. Via de webshop is het wel mogelijk voor een ieder om goederen te bestellen.


overige voorwaarden & bepalingen

Aanzicht, Foto's en Software
Het is niet toegestaan om foto's en de informatie daarvan te plaatsen op andere sites die in belang staan voor commerciële doeleinden en/of die zich richten voor eigen gebruik. Ook is het niet toegestaan om foto's te kopiëren of te deeplinken voor versiering van uw eigen website of forums/fora's. Indien u wel gebruik wilt maken van onze foto's en de informatie daarvan, dient u contact op te nemen met de klantenservice.

Privacy
De gegevens die een klant opgeeft bij een bestelling worden uitsluitend voor onze administratie gebruikt. Gegevens worden dus niet aan derden verstrekt en zullen niet voor verdere commerciële doeleinden worden gebruikt, waardoor de privacy van de klant voorop staat.

Overig
Verkoper is niet aansprakelijk voor typefouten en daaruit voortkomende problemen. Door het plaatsen van een bestelling of zetten van een stoffeer-order verklaart de klant akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.


Veilig betalen
Uw fournituren gemakkelijk te bestellen, veilig te betalen via iDeal.
Uw gestoffeerde meubels betalen met uw pinpas.

Klanten reviews
F.M. van Eck uit Haarlem
schreef op 07-08-2009
Uit uw gastenboek had ik reeds opgemaakt dat de bestellingen razendsnel werden verwerkt. Niets is minder waar. Vanochtend voor dag en dauw ontving ik reeds de bestelling. Wanneer ik vragen heb bij de bekleding van mijn stoelen kom ik zeker bij u terecht. Wanneer uw adviezen net zo goed zijn als de leveranties dan is uw bedrijf een schoolvoorbeeld van een top geleid bedrijf. Dank u voor de service. Vriendelijke groeten, Frans van Eck
Alle reviews lezen




Netwerk status
Service onderbreking
Status pagina






Contact Feedback
Privacy Policy | Algemene voorwaarden | Sitemap | Vaak gestelde vragen
Copyright © 2006-2014 Hefra Meubelstoffeerderij V.O.F. - Zuid-Holland - Bodegraven